چاپ سوم «درک تئوری رسانه» منتشر شد
به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «درک تئوری رسانه» یک راهنمای مقدماتی برای تئوریهای اصلی مربوط به رسانه است. «کوین ویلیامز»، پروفسور ارتباطات در دانشگاه سو آنسا، در این کتاب میکوشد بر اهمیت استفاده از تئوری نهتنها در جهت فهم نقش رسانهها در جامعه، بلکه در درک ابعاد خاصی از فرآیند ارتباطات و رسانههای جمعی تأکید کند.
این کتاب با اشاره به توسعه تاریخی تئوریهای مربوط به رسانهها، به معرفی برخی از رویکردها و چشم اندازهای اساسی میپردازد که تئوری رسانه را شکل دادهاند؛ رویکردهایی نظیر مارکسیسم، لبیرال- پلورالیسم، فمنیسم و پست مدرنیسم.
همچنین تاریخ تئوری رسانهها، فرآیند تولید، محتوای رسانهها، تئوریهای ناظر بر تأثیر رسانهها بر مخاطبان و تحولات و تئوری رسانهها از بخشهای مختلف این کتاب است.
کتاب «درک تئوری رسانه» با ترجمه رحیم قاسمیان از سوی انتشارات ساقی در 257 صفحه، سومین چاپ خود را با طراحی جلد جدید راهی بازار نشر کرد.
انتهای پیام/4072/4028/
انتهای پیام/