دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1398 - 16:15
از سوی انتشارات کتابستان معرفت؛

کتاب «جندی مکلف» به چاپ سوم رسید

کتاب خاطرات سردار حسین اصغری با عنوان «جندی مکلف» به چاپ سوم رسید.
کد خبر : 402474
858.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی انتشارات کتابستان معرفت، کتاب «جندی مکلف» از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید.


کتاب «جندی مکلف» گزیده‌ای از خاطرات سردار حسین اصغری است، این اثر مروری دارد بر خاطرات محافظی که در زمان جنگ اسیر شد و بیش از چهار سال با هویتی جعلی در اردوگاه‌های اسرا در خاک عراق زندگی و سختی‌های اسارت را تحمل کرد.


در بخشی از این کتاب آمه است: «نیمه جان ته گودال افتاده بود. حرف‌های فرمانده اش در گوشش زنگ می‌زد؛ اگر اسیر شدی چه؟ جلسات دولت و مجلس، ملاقات‌های نخست وزیر و دیدار‌های امام در خانه کوچک جماران روی دور تند از جلوی چشمش گذشت. آنقدر اطلاعات داشت که استخبارات عراق برای به دست آوردنش، شیره جانش را هم بکشد.


فقط دعا می‌کرد که خونریزی دست‌ها و پا‌های مجروحش، کارش را تمام کند. اگر کسی او را از بالای گودال می‌دید، با آن لباس‌های پاره پوره و خون آلود، شبیه یک جنازه بی نام و نشان بود، نه یکی از آن پاسدار‌هایی که محافظ مسئولین رده بالای جمهوری اسلامی بودند.»
سالشمار زندگی، تهران تا گودال، گودال تا رمادی، اسارت و آزادی بخش‌های گوناگون این کتاب است که به قلم محسن صالحی‌خواه به رشته تحریر درآمده و از سوی انتشارات کتابستان معرفت چاپ و روانه بازار نشر شده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته