دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 11:16
به‌مدت 2 روز صورت گرفت؛

رقابت 330 دانشجو در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در واحد مرکز استان به‌مدت دو روز برگزار شد و بیش از 330 دانشجو به رقابت پرداختند.
کد خبر : 403573
IMG_2664.JPG

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان به برگزاری آزمون جامع دکتری در استان سمنان اشاره و اظهار کرد: بخش کتبی آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در 23 رشته با حضور بیش از 330 دانشجو برگزار شد.


نادر رهبر افزود: روزهای 16 و 17 تیرماه جاری این واحد دانشگاهی میزبان دانشجویان مقطع دکتری از واحدهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار بود.


رئیس ستاد برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افزود: با توجه به بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مرکزی، کارگروه‌های تخصصی متشکل از استادان دروس دکتری در استان تشکیل شدند و منابع امتحانی، سرفصل‌ها، تاریخ برگزاری و ساعت برگزاری با هماهنگی این کارگروه‌ها برنامه‌ریزی و به اجرا درآمد.


وی با بیان اینکه تعداد نفرات شرکت‌کننده در مقایسه با دوره قبل 100 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال دانشجویان و کاستن از فشارهای روانی برای نخستین بار این آزمون‌ها در دو روز برگزار شد.


رهبر درباره برگزاری بخش شفاهی این آزمون گفت: آزمون شفاهی تا 20 تیرماه در واحدهای مجری برگزار و در نهایت نمرات بخش کتبی و شفاهی تجمیع و اعلام می‌شود.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد سمنان تصریح کرد: دانشجویانی که حدنصاب قبولی را در مجموع آزمون‌های کتبی و شفاهی کسب کنند، می‌توانند علاوه بر تصویب پروپوزال خود واحدهای رساله را نیز در نیم‌سال اول 99-98 انتخاب کنند.


رهبر با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری مناسب این دوره از آزمون‌ها به کار بسته و رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان از نحوه برگزاری یکی از ملاک‌های مهم دست‌اندرکاران اجرایی بوده است، اظهار کرد: علاوه بر برگه‌های نظرسنجی که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت، شماره تلفن 33654032 آماده دریافت نظر، انتقاد و پیشنهاد آنان برای ارتقای کیفیت برگزاری این آزمون در ترم‌های آینده خواهد بود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته