دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 15:41
کهزادی خبر داد:

افزایش بودجه قوه قضائیه به بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان در ۱۰ سال اخیر

معاون سابق مالی و عمرانی قوه قضائیه گفت: بودجه قوه قضائیه در این ۱۰ سال اخیر با همکاری همه مسئولان بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
کد خبر : 403423
69.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نوروز کهزادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه با اشاره به اینکه خداوند را به‌دلیل توفیق خدمت‌گزاری در طول 40 سال شاکرم گفت: بودجه قوه قضائیه در این 10 سالی که بنده مسئول معاونت مالی و عمرانی دستگاه قضائی بودم از رقم دو هزار میلیارد تومان عبور کرد و بودجه ما حدود 13 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.


وی با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ادامه داد: روند آماده‌سازی برخی از ساختمان‌ها را نیز در این مدت دنبال کردیم و به‌طور کلی اکثر پروژه‌های ما به اتمام رسید. از طرفی در حوزه رفاهی نیز فعال بودیم و بیمه تکمیلی را آوردیم و همچنین قضات ما از وام‌های مناسب استفاده کردند و با برنامه‌ریزی که داشتیم موفق به کسب 500 میلیارد تومان وام از بانک ملی شدیم.


معاون سابق مالی و عمرانی قوه قضائیه گفت: در این مدت مفتخر به آشنایی با حضرات حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، حاج آقای محسنی و حجت‌الاسلام صدیقی شدم. با اینکه دولت وقت موافق افزایش بودجه قوه قضائیه نبود اما آقای عزیزی در سازمان برنامه و بودجه همکاری مناسبی با ما داشتند و از این جهت مشکلی نداشتیم. 


کهزادی گفت: در تمام اقداماتی که انجام دادیم مدیران دادگستری همکاری خوب و مناسبی با ما داشتند و از همه آنها کمال تشکر را دارم.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته