دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیگر اسامی مفسدان اقتصادی به صورت اختصار در رسانه‌ها منتشر نمی‌‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیگر قرار نیست اسامی مفسدان اقتصادی به صورت اختصار در رسانه‌ها منتشر شود و با دستوری که قوه قضائیه از رهبری گرفته است می تواند اسامی متخلفین را به صورت کامل به مردم اعلام کرد.
کد خبر : 304256

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، عزت‌الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار اقتصادی کشور و نحوه برخورد با آنان گفت: برخی از مشکلات و قوانین در برخورد با مفسدان اقتصادی، سد راه قوه قضائیه شده بود که با نامه رئیس قوه قضائیه به رهبری، این موانع و مشکلات رفع شده است.


وی بر همین اساس اضافه کرد: به هر حال در بخش مقابله با مفاسد اقتصادی آنچه که مشکل بود، بعضی از قوانین و مقرراتی بود که برای قوه قضائیه مشکل آفرین بود از جمله شفافیت، یعنی اعلام اسامی متهمین؛ چون در قانون به قوه قضائیه اجازه داده نشده که رأی اولیه و اسامی متهمین را به صورت علنی اعلام عمومی کنند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قوه قضائیه بعد از قطعی شدن، رأی فقط می‌توانست اسامی متهمین را اعلام کند و در نهایت این پروسه زمانبر بود و نیاز به زمان زیادی بود تا اسامی را اعلام کنند؛ بعد از تفویض اختیارات از سوی رهبری به قوه قضائیه، اختیار دارند که از همان ابتدا و در اولین جلسه، اسامی را اعلام کنند و جلسات از طریق دوربین رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسد.


یوسفیان ملا در پایان خاطرنشان کرد: دیگر قرار نیست اسامی مفسدان اقتصادی به صورت اختصار در رسانه‌ها منتشر شود و با دستوری که قوه قضائیه از رهبری گرفته است می‌تواند اسامی متخلفین را به صورت کامل به مردم اعلام کند.


منبع: راه دانا


انتهای پیام/4028/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته