دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 11:55
هاشمی خطاب به اعضای شورای شهر تهران:

وقتی به تذکرات توجهی نمی‌شود باید تبدیل به سؤال شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر اعضای شورای شهر تهران می‌بینند که توجهی به تذکراتشان نمی‌شود باید موضوع را تبدیل به سؤال کنند.
کد خبر : 403333
139606051535365211764634.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شورای شهر تهران، محسن هاشمی در جلسه شورای شهر تهران در ادامه تذکر زهرا نژادبهرام در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران و عدم توجه به تذکرات شورای شهر درباره برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب گفت: متأسفانه توجهی به تذکرات اعضای شورای شهر تهران نمی‌شود.


رئیس شورای شهر تهران افزود: این برای چندمین بار است که در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران تذکر داده می‌شود. 
در این هنگام محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورا گفت: شما باید پیگیری تذکرات را انجام دهید.
محسن هاشمی گفت: مسیر تذکرات روشن است و خود اعضا اگر می‌بینند توجهی به تذکراتشان نمی‌شود باید موضوع را تبدیل به سؤال کنند.


پیش از این در همین جلسه شورای شهر تهران زهرا نژادبهرام گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر دوره دوم که البته به درخواست شورای اول بوده برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل شهر نباید صورت گیرد.
وی ادامه داد: این در حالی است که در همین روزها قرار است نمایشگاه الکامپ از سوی وزارت صنعت و معدن و بی‌توجهی شهرداری تهران برگزار شود.
رئیس کمیته شهر سازی شورای شهر تهران افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر شهرداری تهران می‌بایست با ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با بروز ترافیک‌های جدی در مقابل محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در داخل شهر جلوگیری نماید، لذا مصوب شد نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل شهر برگزار نشود اما با اصرار وزارت صنعت و معدن و کم‌توجهی شهرداری تهران در سال گذشته نمایشگاه الکامپ برگزار شد و امسال هم در تقویم نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی دیده شده است.


نژادبهرام گفت: لذا به شهردار تهران تذکر داده می‌شود با عنایت به مصوبه شورای دوم در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل شهر رعایت اجرای این مصوبه از سوی شهرداری الزامی است و اگر به هر دلیلی شهرداری مسئله‌ای در خصوص اجرای مصوبه شورا دارد ضروری است بر اساس قانون موضوع را به صورت لایحه به شورا ارسال کنند و این در حالی است که تاکنون شهرداری لایحه‌ای در این زمینه به شورا ارسال نکرده است. لذا مصوبه شورای دوم پا برجاست و شهردار تهران ملزم به اجرای مصوبات شورا است.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته