دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اهر خبر داد:

کاهش 20 درصدی شهریه برای علاقه‌مندان به تحصیل در رشته تربیت‌بدنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: در راستای تشویق علاقه‌مندان برای تحصیل در رشته تربیت‌بدنی تمهیدات ویژه‌ای برای سال تحصیلی جدید ازجمله کاهش 20 درصدی شهریه تدارک دیده شده است.
کد خبر : 403316
photo_۲۰۱۹-۰۷-۰۹_۱۰-۳۱-۳۹.jpg

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهر با توجه به برگزاری مسابقات لیگ فوتسال  نوجوانان کشور در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تشریح امکانات و تجهیزات و فضای مناسب ورزشی این دانشگاه اظهار کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دارای سالن‌های ویژه و منحصربه‌فرد با امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه است، گفت: اکنون بیش از 100 دانشجو در رشته تربیت‌بدنی مشغول تحصیل بوده و بالغ‌بر 200 دانشجو نیز در این رشته از واحد اهر فارغ‌التحصیل شده‌اند که جمعی از قهرمانان رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال، کشتی، تکواندو، کبدی، اسکیت در سطح ملی اکنون در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این دانشگاه دومین واحد بزرگ دانشگاهی و بزرگ‌ترین دانشگاه منطقه ارسباران بین مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی است که دارای رشته کاردانی تربیت‌بدنی، کارشناسی ناپیوسته تربیت‌بدنی، کارشناسی پیوسته علوم زیستی و کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی با گرایش بازاریابی ورزشی است.


سلیمی خاطرنشان کرد: در راستای تشویق علاقه‌مندان برای تحصیل در رشته تربیت‌بدنی، تمهیدات ویژه‌ای برای سال تحصیلی جدید از جمله کاهش 20 درصدی شهریه و استفاده رایگان از آزمایشگاه و سالن‌های ورزشی و وام دانشجویی تدارک دیده شده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان اهر نیز در حاشیه این مسابقات در گفتگو با آنا درباره برگزاری مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور اظهار کرد: مسابقات فوتسال نوجوانان منطقه‌ای کشور با شرکت پنج تیم شامل اهر جوان ارسباران، سردار ماکو، هیئت فوتبال ارومیه، نام‌آوران تبریز و باستین البرز قزوین در شهرستان اهر در حال برگزاری است.


منصور حضرتیان گفت: مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور از 17  تیرماه آغاز شده و تا 21 تیرماه در سالن ویژه فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت‌کننده در قالب 10 بازی با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت تیم‌های نخست و دوم به مرحله بعدی راه خواهند یافت.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته