دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

خبرنگار نباید دغدغه نان شب داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی گفت: وقتی خبرنگاری دغدغه نان شب خود را دارد، چطور باید به‌خوبی خبر تنظیم کند و تیتر خوب بزند و این‌گونه است که فرهنگ آسیب می‌بیند.
کد خبر : 403296
IMG_9858_1398417101934.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی در دیدار مدیران رسانه‌های استانی با اشاره به اهمیت و جایگاه کار رسانه‌ای و مطبوعاتی بر ضرورت رفع مشکلات و کاستی‌های فعالان این بخش تأکید کرد.


وی افزود: قرآن هم به مُرکّب و هم به مَرکب قسم ‌خورده است؛ چراکه مَرکب از کشور اسلامی دفاع و مرکّب پیام یک ملت را منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قلم از جایگاه بالایی در اسلام برخوردار است.


رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی اضافه کرد: وقتی خبرنگاری دغدغه نان شب خود را دارد، چطور باید به‌خوبی خبر تنظیم کند و تیتر خوب بزند و این‌گونه است که فرهنگ آسیب می‌بیند.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی، بُخل اقتصاد به فرهنگ را یکی از دلایل آسیب و آفت به فرهنگ دانست و با اشاره به قرارگرفتن سرقت‌های خرد در رتبه نخست جرائم کیفری تشریح کرد: اقتصاد و فرهنگ به هم گره خورده‌اند و به گفته پیامبر اسلام (ص) اگر نان نباشد، روزه هم نمی‌توانیم بگیریم.


یعقوبی با مظلوم خواندن فرهنگ از جمله در بحث رسانه‌ها و مطبوعات از نمایندگان مجلس خواست تا عدالت‌خواهی در توازن بودجه و توزیع امکانات برای اهالی فرهنگ را در مجلس فریاد بزنند.


ترافیک جلسات فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از مدیران می‌گیرد


وی، روزمرگی مدیران خراسان‌شمالی را یکی از دلایل فراموشی وعده‌های آنان دانست و با آفت خواندن ترافیک جلسات در استان ادامه داد: ترافیک جلسات فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از مدیران می‌گیرد.


در این دیدار طومار قدرشناسی رسانه‌ها از نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به وی تقدیم شد.


در پی خطابه‌های کم‌نظیر نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در فریادخواهی از چالش‌های اصحاب قلم در خطبه‌های جمعه هفته گذشته رسانه‌های مختلف این استان با امضای طوماری قدرشناسی خود را از حمایت‌های این حامی قلم اعلام کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته