دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 16:45
همزمان با هفته حجاب و عفاف؛

نمایشگاه پوستر حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز برپا شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از برگزاری نمایشگاه پوستر حجاب و عفاف در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 403173
DSC_0084.JPG

رمضان تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرگز درباره نمایشگاه حجاب و عفاف که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برپا شده است، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته حجاب و عفاف، معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری کمیته عفاف و آراستگی این دانشگاه، نمایشگاه پوستر حجاب را در ساختمان آموزشی برپا کرد.


وی تصریح کرد: این پوسترها تاریخچه کشف حجاب، معرفی طلایه‌داران حجاب و عفاف، حجاب در شعر شاعران پارسی‌گو و حجاب از منظر قرآن و حدیث  را به تصویر کشیده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در دانشگاه دایر است و در معرض دید دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان قرار خواهد گرفت.


تیموری افزود: برگزاری جلسه کمیته عفاف آراستگی با حضور اعضا، توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری نشست هم‌اندیشی و گفتمان، برگزاری مسابقه بهترین جمله با موضوع حجاب و آراستگی و کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه آموزشی ازجمله برنامه‌های هفته حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در هفته بزرگداشت حجاب است.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته