دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 14:29
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن:

ترویج روحیه ایثارگری در تربیت نسل‌‌ آینده تأثیرگذار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: ترویج روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌تواند تأثیر زیادی در تربیت نسل‌‌های بعدی داشته باشد.
کد خبر : 403119
IMG_9504.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حسن شهرکی‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با حسن مهر‌پویا جانباز سال‌های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت‌سال دفاع مقدس گفت: ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت‌ سال جنگ تحمیلی به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.


وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم و باید در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یادآور شد: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان، تأثیر بسزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد؛ چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت در عرصه‌های مختلف رسید.


شهرکی‌پور، جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و یادآور شد: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف به‌خصوص جنگ تحمیلی بوده و دیدار با خانواده‌ ایثارگران مایه مباهات و موجب افتخار است.


حسن مهرپویا جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس نیز از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تشکر کرد و توضیح داد: باید در هر سنگری که هستیم گوش‌ به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب و پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم.


وی اظهار کرد: ما جانبازان به وظیفه خود عمل کرده‌ایم؛ اما خواهش من به‌عنوان یک برادر دلسوز از جوانان این است که در راه تحصیل و یادگیری علم از هیچ کوششی دریغ نکنند؛ چراکه با این کار می‌توان مملکتی آباد و آزاد ساخت.


به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اهدای لوح به مناسبت فارغ‌التحصیلی حسن مهر‌پویا دانشجوی ارشد رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قدردانی کرد.


حجت‌الاسلام محمدحسین احمدزاده مسئول فرهنگی بسیج اساتید، ابراهیم ذوالقرنین معاون توسعه و مدیریت منابع و علیرضا سلطانی مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را در دیدار  با حسن مهرپویا جانباز سال‌های دفاع مقدس همراهی کردند.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب