دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1398 - 18:46
وظیفه در گفتگو با آنا:

وزش باد از امشب کیفیت هوای 7 استان را کاهش می‌دهد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امشب وزش باد شدید کیفیت هوا را کاهش می‌دهد و این شرایط در هفت استان ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر : 402958
1397091413523815716070734 (1).jpg

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط‌زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: از ساعت‌های اولیه شب بارندگی‌های پراکنده به همراه رعدوبرق و وزش باد شدید در استان‌های شمالی و شمال غرب کشور شروع می‌شود و این وزش باد شدید کیفیت هوا را کاهش می‌دهد.


وی ادامه داد: وزش باد شدید دریای خزر را مواج کرده و خروشانی امواج تا 18 تیرماه ادامه پیدا می‌کند.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: برای فردا در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات فارس، کرمان و همچنین سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.


وی عنوان کرد:‌ وزش بادهای 120 روزه در زابل همچنان ادامه دارد و همین موضوع سبب بروز گردوخاک و کاهش دید در این مناطق می‌شود.


وظیفه در ادامه خاطرنشان کرد: وضعیت جوی تهران در دو روز آینده آرام پیش‌بینی می‌شود و اما فردا شب با وزش باد همراه است و دمای هوا تا 25 درجه کاهش پیدا می‌کند.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امشب وزش باد شدید کیفیت هوا را کاهش می‌دهد و این شرایط در هفت استان تهران، اصفهان، قم، یزد، سمنان، مرکزی، خوزستان تا سه روز ادامه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته