دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1398 - 16:02
احد وظیفه در گفتگو با آنا:

امشب هوای تهران خنک می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امشب خنک می‌شود و دمای هوا به 18 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
کد خبر : 401639
97-05-c23-102.jpg

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: هوای تهران امشب خنک می‌شود و درجه حرارت هوا به 18 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.


وی با تأکید بر اینکه امروز در تهران هوا خنک‌تر بود، خاطرنشان کرد: امشب در شمال غرب تهران، وزش باد شدید خواهیم داشت که سرعت آن 10 متر بر ثانیه است.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در دامنه جنوبی البرز رشد ابر زیاد است اما با این وجود تغییرات محسوسی در آنجا نداریم.


وظیفه با تأکید بر اینکه مردم در استان‌های شمالی باران تابستانی را تجربه می‌کنند، خاطرنشان کرد: گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، گیلان و خراسان شمالی بارش‌های خوبی خواهند داشت.


وی با بیان اینکه این بارندگی‌ها از امروز در آستارا شروع شده است، اضافه کرد: در برخی از نقاط این بارندگی‌ها تا فردا ادامه پیدا کرده و حجم آن به بالای 100 میلیمتر خواهد رسید و احتمال آب‌گرفتگی در معابر عمومی استان‌های گیلان و مازندران وجود دارد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی، میزان بارندگی‌ها کمتر است اما احتمال توفان‌های تندری در شمال شرق کشور وجود دارد.


وظیفه تصریح کرد: به دلیل حجم پایین آب رودخانه‌ها، احتمال طغیان آنها بر اثر بارندگی‌ها کم است اما حجم بالای بارش‌ها رودخانه‌ها را پرآب می‌کند.


انتهای پیام/4087/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته