دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 05:00
کارخانه در گفتگو با آنا:

شهرداری ارومیه برای ماندن در لیگ از سهمیه وایلدکارت استفاده می‌کند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ارومیه مهد والیبال ایران است و عدم حضور این تیم در لیگ برتر درست نیست، ماندن این تیم در لیگ برتر با سهمیه وایلدکارت است.
کد خبر : 402881

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضور تیم شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر گفت: قطعاً شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند، البته من صحبت‌های پورحسن را شنیدم که اعلام کرده بود امسال سه تیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کند. اما تیم شهرداری ارومیه تیم‌ آخر جدولی نیست و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر امسال حضور  پیدا کنیم. 


وی گفت: ارومیه مهد والیبال است و در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی این شهر برگزار شد؛ همه دیدند که چه جمعیتی در سالن حضور پیدا کرده بودند و تیم ملی را تشویق می‌کردند. به این راحتی نمی‌توان از علاقه مردم ارومیه گذشت و من امیدوارم سازمان لیگ این موضوع را در نظر بگیرد و اجازه حضور تیم شهرداری ارومیه را در لیگ برتر بدهند.


سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ادامه تأکید کرد: پیش از این قرار بود دو تیم به لیگ دسته یک سقوط کند، اما نمی‌دانم به یک‌باره چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفته شده که سه تیم به لیگ دسته یک سقوط کنند. به هر حال امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و همچنین سرپرست فدراسیون والیبال به تیم پر هوادار ارومیه  کمک کنند تا در لیگ برتر بماند. 


کارخانه تأکید کرد: در ابتدا قرار بود دو تیم سقوط کند، اما نمی‌دانم چرا به یک‌باره تصمیم گرفته شد که یک تیم دیگر هم به لیگ دسته یک سقوط کند. این کار درست نیست و نباید موضوعی که از ابتدا اعلام کردند حالا تغییر دهند. من به طور حتم یقین دارم که مسئولان فدراسیون با ما همکاری خواهند کرد تا بتوانیم سهمیه وایلدکارت را بگیریم. همانطور که گفتم  سنبل والیبال ایران شهر ارومیه است و مردم این شهر همگی والیبال دوست هستند. 


سرمربی تیم شهرداری ارومیه تأکید کرد: ما بازیکنان خوبی برای این تیم جذب کردیم، مسئولان باشگاه هم با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردند و نمایندگان مجلس، شهردار، استاندار و اعضای شورای شهر همگی پیگیر هستند. تیم شهرداری ارومیه چندین سال است که در لیگ قهرمانی را به دست نیاورده و در این دوره مصمم هستیم که بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. 


کارخانه گفت: من به عنوان سرمربی تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا شرایط قهرمانی را فراهم کنم، البته که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. اما من و تمام بازیکنان تیم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را برای تیم شهرداری ارومیه داشته باشیم. تمرینات تیم هم 20 الی 30 روز دیگر آغاز می‌شود و با جدیت برای موفقیت تیم شهرداری ارومیه تلاش می‌کنیم. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته