دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1397 - 12:08
هفته 24 لیگ برتر والیبال؛

پیکان و پیام خراسان، حساس‌ترین مسابقه هفته را برگزار می‌کنند

هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، امروز با برگزاری 6 مسابقه ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر : 359568
لیگ برتر والیبال.png

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون والیبال، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال امروز برگزار می‌شود.


در این هفته خاتم اردکان به‌مصاف عقاب نهاجا می‌رود که هفته گذشته بعد از مدت‌ها توانست به یک پیروزی دست یابد. اردکانی‌ها که هفته گذشته استراحت داشتند، با توجه به شکست پیکان برابر شهرداری ورامین انگیزه زیادی دارند تا به رتبه دوم لیگ برسند.


شهرداری تبریز و سایپا نیز در تبریز به‌مصاف یکدیگر می روند. سایپا این هفته‌ها فرم بسیار خوبی دارد و توانسته خود را با برد‌های پی‌در‌پی به رتبه‌های بالای جدول برساند.


فولاد سیرجان ایرانیان که هفته گذشته توانست یک برد خارج از خانه کسب کند، این هفته در خانه میزبان شهرداری ارومیه است که جایگاه مناسبی در جدول ندارد. سیرجانی‌ها برای حفظ سهمیه پلی‌آف و ارتقاء رتبه خود به دنبال برد مقتدرانه در این مسابقه خواهند بود.


در دیگر مسابقه دورنا ارومیه و شهروند اراک در ارومیه رو‌به‌روی یکدیگر قرار می گیرند. دو تیمی که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشتند، امیدوارند این هفته با کسب برد به‌روند بد خود پایان دهند.


علاوه بر این رقابت‌ها، شهرداری ورامین که صدرنشینی خود را قطعی کرده، در گنبد مهمان شهرداری این شهر خواهد بود. گنبدی‌ها بعد از شکست هفته گذشته، این هفته به دنبال یک پیروزی مهم در خانه هستند،‌ با این‌حال کار سختی برابر بهترین تیم لیگ دارند.


دیدار جذاب هفته هم میان دو تیم پیکان و پیام خراسان خواهد بود. این دو تیم که از جمله بالانشینان جدول لیگ هستند، نبرد مهمی برای حفظ رتبه خود خواهند داشت.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب