دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت سازمان تبلیغات اسلامی تهران؛

نمایشگاه‌های «سبک زندگی» ویژه دختران و بانوان تهرانی در حال برگزاری است

به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، نمایشگاه‌های «سبک زندگی» ویژه دختران و بانوان تهرانی در حال برگزار است.
کد خبر : 402811
بهشت مادران.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» نمایشگاه‌های «سیرت زیبا» و «سبک زندگی» در پنج بوستان و پارک استان تهران ویژه بانوان در حال برگزاری است. 


این نمایشگاه از تاریخ 15 تیرماه لغایت 21 تیرماه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر، در پنج منطقه از استان تهران به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شده است؛ بوستان‌های پارک بانوان شهربانو (انتهای اتوبان نواب)، بهشت مادران (بزرگراه رسالت تقاطع شهید حقانی)، پارک بانوان بسیج (روبروی پارک آبی آزادگان)، بوستان بانوان نرگس (چهارراه یافت‌آباد میدان معلم) و مجموعه شهربانو (میدان بهمن شهربازی آزادگان) مکان‌های اجرای این پنج نمایشگاه هستند.


بر اساس این گزارش، برگزاری میزهای مشاوره برای والدین و مخصوص کودکان و نوجوانان، میزهای گپ دخترانه، غرفه بازی کودکان و دوختن لباس برای عروسک بچه‌ها، غرفه‌های نقاشی کودکان، سخنرانی‌های کوتاه و مسابقه‌های موضوعی در این بوستان‌ها را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این نمایشگاه است.


نمایشگاه «سبک زندگی» و «سیرت زیبا» از 15 تا 21 تیرماه به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در بوستان‌های ویژه بانوان در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته