دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام سهرابی:

پویش تبلیغی بهار قرآن با یک گفتمان قرآنی آغاز می‌شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پویش تبلیغی بهار قرآن با یک گفتمان قرآنی آغاز می‌شود که بوسیله جمعی از نخبگان طلبه شکل گرفته است.
کد خبر : 378516
حجت الاسلام سهرابی 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اولین نشست خبری حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی با خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز با موضوع پویش تبلیغی بهار انقلاب قرآنی، کارویژه سازمان تبلیغات با محوریت گام دوم ویژه ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.


حجت‌الاسلام سهرابی در این نشست گفت: رویکرد سازمان تبلیغات تهران با ورود به ماه مبارک رمضان حضور حداکثری مردم در محضر قرآن است. روزه زمینه‌ساز توجه به قرآن است. در این پویش توان خود را بر گفتمان واحد خواهیم گذاشت. در ماه مبارک رمضان قرآن را برای مردم اصل و اساس روزه‌داری قرار می‌دهیم. سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تبیین تمام اصول و مبانی اسلام بر پایه قرآن است.


وی ادامه داد: برنامه سازمان تبلیغات اسلامی با ورود به ماه مبارک رمضان بحث جوان‌گرایی را که یک فرهنگ قرآنی است، دو پویش را دنبال می‌کند و این ماه بهترین زمان برای تبیین این فرهنگ است.


مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران اظهار کرد: پویش تبلیغی بهار قرآن با یک گفتمان قرآنی آغاز می‌شود که بوسیله جمعی از نخبگان طلبه شکل گرفته و در ماه مبارک رمضان توسط طلبه‌هایی که وظیفه تبلیغی دارند به مردم تبیین می‌شود. این فرایندی سنتی است که انجام می‌شود اما در فضای رسانه‌ ملی و فضای مجازی و شبکه‌های رسانه‌ای نیز این تولیدات عرضه خواهد شد.


وی بیان کرد: از پیوست رسانه‌ای در این پویش استفاده می‌کنیم و از تمام اقشار دارای معارف اسلامی به اندازه آنچه در توان داوند برای تبلیغ این پویش استفاده می‌کنیم.


سهرابی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی تهران برنامه‌هایی را در قالب جنگ‌هایی شبانه را در شهرستان‌های استان تهران تدارک دیده است و توجه به اینکه در شب‌های ماه مبارک رمضان پارک‌ها رونق دارند از جنگ‌های شبانه استفاده می‌کنیم. همچنین از استندآپ کمدی برای بیان داشته‌هایمان استفاده کنیم.


وی تأکید کرد: در برنامه‌های طنز که این روزها از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود تنها کاستی‌ها عنوان می‌شود و آنچه ما می‌خندیم تنها کمبودهایمان است.


گفتنی است در این نشست از پوستر پویش تبلیغی بهار انقلاب قرآنی گام دوم انقلاب رونمایی شد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته