دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام فخرزاده:

دفاع مقدس بهترین سوژه برای نویسندگان کتاب فراهم کرده است

مدیر امور مجلس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، دفاع مقدس را بهترین سوژه برای پرداختن نویسندگان حوزه کتاب دانست.
کد خبر : 376541

حجت‌الاسلام سعید فخرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، خواستار توجه بیشتر به موضوع دفاع مقدس شد و گفت: دفاع مقدس گنجینه پنهان است که هرچقدر به آن پرداخته شود، باز هم نیاز به توجه دارد.


وی که در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده بود، حضور ناشران را بهترین فرصت برای معرفی آثار دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: دفاع مقدس دارای ابعاد گوناگون است که نویسندگان می‌توانند بهترین و ناب‌ترین سوژه‌های خود را از طریق دفاع مقدس دنبال کنند.


مدیر امور مجلس حوزه هنری خاطرنشان کرد: بنده که بیش از 25 سال مسئولیت دفتر تاریخ شفاهی حوزه هنری را بر عهده داشتم، با ابعاد مختلف این حوزه آشنایی بسیار خوبی دارم به همین منظور توصیه می‌کنم که نویسندگان در این خصوص می‌توانند سوژه‌های خود را بیابند و در عرصه‌های هنری به آن بپردازند.


وی خواستار حمایت ناشران دفاع مقدس شد و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر نهادهای فرهنگی می‌توانند از نویسندگان و فعالان حوزه تألیف و نشر آثار دفاع مقدس حمایت لازم را داشته باشند تا از این طریق فرهنگ انقلاب اسلامی در میان مردم و جوانان نشر بیشتری پیدا کند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته