دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 15:36
در یونیورسیاد 2019 ایتالیا؛

تیم تیراندازی تفنگ مردان ایران نایب‌قهرمان مسابقات یونیورسیاد شد

تیم تیراندازی تفنگ بادی مردان کشورمان در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در رتبه دوم جهان ایستاد.
کد خبر : 402652
19a3eaa0-b6c6-4691-b1f6-4d89509e9070.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در سومین روز از سی‌امین دوره یونیورسیاد در ناپل ایتالیا، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر پشت خط شلیک ایستادند.


در پایان دور مقدماتی ایران در بخش انفرادی پس از چین در جایگاه دوم ایستاد و به نشان نقره دست یافت. اسلواکی نیز سوم شد. تیم ایران در تفنگ ۱۰ متر شامل امیرمحمد نکونام، هادی قره‌باغی و مهیار صداقت می‌شود.


دانشجوی تیرانداز کشورمان به فینال مسابقات یونیورسیاد راه یافت


در پایان دور مقدماتی امیرمحمد نکونام تیرانداز کشورمان با ۶۲۵.۶ امتیاز به عنوان نفر پنجم به فینال مسابقات تیراندازی سی‌امین دوره یونیورسیاد دانشجویان راه یافت. نمایندگان روسیه (دو نماینده)، اسلواکی، ایتالیا، چین، ایران، استرالیا و کره جنوبی از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی با هم رقابت خواهند کرد.


همچنین مهیار صداقت با ۶۲۲ امتیاز و هادی قره‌باغی با ۶۱۸.۲ به ترتیب در رده‌های شانزدهم و سی و یکم ایستادند.  در این ماده ۵۲ تیرانداز با هم به رقابت پرداختند.


روز گذشته نخستین مدال کاروان ایران در رشته تیراندازی توسط سجاد پورحسینی در تپانچه ۱۰ متر کسب شد. سی‌امین دوره یونیورسیاد از ۱۳ آغاز و تا ۲۴ تیرماه سال جاری در ناپل ایتالیا ادامه دارد.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته