دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1398 - 19:05
در ناپل-ایتالیا؛

نماینده تپانچه ۱۰ متر کشورمان مدال برنز مسابقات یونیورسیاد از آن خود کرد

نماینده تپانچه ۱۰ متر کشورمان مدال برنز مسابقات یونیورسیاد از آن خود کرد و راهی فینال این مسابقات شد.
کد خبر : 402483
IMG_20190705_182825_128.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از  روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در دومین روز از سی‌امین دوره یونیورسیاد در ناپل ایتالیا، مسابقات تیراندازی در تپانچه ۱۰ متر مردان و در  استادیوم mostra برگزار شد.


در این ماده سجاد پورحسینی پس از ایستادن در رده ششم مرحله مقدماتی راهی فینال شد.
 
در مرحله پایانی پورحسینی در رده سوم ایستاد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد. کره و چین به ترتیب اول و دوم شدند. این مسابقات فردا در تفنگ‌۱۰ متر مردان پیگیری می‌شود. سی‌امین دوره یونیورسیاد از ۱۲ تا ۲۳ تیر ماه در ناپل ایتالیا در حال برگزاری است.


سجادپورحسینی پس از کسب مدال برنز در رشته ۱۰ متر تپانچه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم اولین مدال خودم و کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ بگیرم. امیدوارم این مدال شروع خوبی برای دیگر اعضای کاروان ورزشی ایران باشد و سایر بچه‌ها نیز با کسب مدال به کار خود پایان دهند.


وی افزود: هدفم این بود مدال طلا بگیرم اما سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و ورزشکاران خوبی از سراسر جهان در یونیورسیاد شرکت کردند. در دور مقدماتی عنوان ششم را به‌دست آوردم و در فینال سعی کردم با دقت بیشتری کار کنم که خوشبختانه توانستم به مدال برنز برسم. 


پورحسینی با بیان اینکه اولین مدال جهانی خود را در این رویداد کسب کرده است، عنوان کرد: سال گذشته ششم جوانان جهان شدم و امسال نیز در مسابقات آزاد مونیخ در رده دهم بزرگسالان جهان ایستادم. خوشحالم که توانستم اولین مدال جهانی را بگیرم و در ادامه نیز با انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت تلاش خواهم کرد.


انتهای پیام/۴۰۸۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته