دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درخشان در گفتگو با آنا:

حق کالدورن است که در مورد لیست مازاد حرف بزند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد تعدادی بازیکن را در لیست مازاد قرار داد حالا هم حق کالدرون است که چنین تصمیمی بگیرد.
کد خبر : 402620
13980313000055636951257208883865_55870_PhotoT.jpg

حمید درخشان در گفتگو با حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره لیست مازاد سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نفراتی که قرار است از سوی گابریل کالدرون در لیست مازاد قرار بگیرند، هنوز اعلام نشده‌اند و من نمی‌توانم در مورد افراد اظهار نظر کنم، اما آن چیزی که مهم است که همه  در پرسپولیس یک هدف مشترک دارند و آن هم موفقیت این تیم است و امیدوارم این اتفاق با آمدن سرمربی جدید پرسپولیس تکرار شود. 


وی ادامه داد: هر مربی حق دارد در مورد شرایط تیمش و بازیکنانی که قرار است به میدان بروند، تصمیم بگیرد. طبیعی است که کالدرون این نظر را دارد که برخی تغییرات در ترکیب تیم به وجود بیاورد و یا اینکه بازیکنانی را در لیست مازاد قرار دهد. مگر زمانی که برانکو به این تیم آمد، تعدادی از بازیکنان را در لیست مازاد قرار نداد، در شرایط فعلی هم کالدرون چنین تصمیمی دارد و حق طبیعی این مربی هم هست که در مورد بازیکنان تصمیم‌گیرنده نهایی باشد. 


پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور کالدرون در تیم پرسپولیس گفت: به نظرم این مربی هم در پرسپولیس می‌تواند موفق شود. وقتی برانکو هدایت تیم را برعهده گرفت چندان موفقیتی کسب نکرده بود اما با آمدنش به پرسپولیس و امکاناتی که باشگاه در اختیار او قرار داد این موفقیت‌ها را برای پرسپولیس به دست آورد. در مورد کالدرون هم شرایط همین است، او به پرسپولیس آمده و همه شرایط را باشگاه برای او فراهم خواهد کرد تا به موفقیت برسد. 


درخشان در مورد قول قهرمانی که کالدرون در ابتدای ورودش به پرسپولیس داده، گفت: خیلی عجیب است که او نیامده چنین قولی داده است. من تا به حال ندیدم که مربی‌ای در این سطح بدون اینکه شرایط را بداند، چنین قولی بدهد. این صحبت کالدرون نشان می‌دهد که او به خودش اعتماد زیادی دارد که چنین صحبتی را مطرح می‌کند. به هر حال همه ما دوست داریم دوران قهرمانی پرسپولیس تکرار شود و امیدواریم که این اتفاق با این مربی آرژانتینی رقم بخورد. 


وی در خصوص جدایی بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند بازیکن بزرگی است و خودش بهتر از هر کس دیگری صلاح خودش را می‌داند. به هر حال ماندن این بازیکن به نفع پرسپولیس است و بهتر است که بماند اما در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی خودش است. 


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته