دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 11:53
فرقانی عنوان کرد:

توانایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برای تحول در معماری سازمانی كشور

معاون توسعه دولت الكترونیك سازمان فناوری اطلاعات ایران عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد می‌تواند معماری سازمانی كشور را متحول كند.
کد خبر : 402575
IMG_7082.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، هادی فرقانی صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، ‌دانشكده كامپیوتر و مركز تحقیقات مه‌داده این واحد را منشأ تحول بنیادین در معماری سازمانی كشور دانست.


وی گفت: آنچه در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد دیدیم فراتر از انتظارمان بود. واحد نجف‌آباد می‌تواند با ظرفیت‌های پژوهشی و شاخص‌های توسعه‌یافتگی كه دارد بسیاری از مسائل و مشكلات كشور را برطرف كند.


معاون توسعه دولت الكترونیك سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان فناوری اطلاعات را متولی توسعه دولت الكترونیك در كشور دانست و تأكید كرد: یكی از رویكردهای توسعه دولت الكترونیك، استفاده از معماری سازمانی و فناوری اطلاعات است كه با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های معماری سازمانی در هر استان به فرهنگ‌سازی و توسعه این موضوع می‌پردازد.



فرقانی افزود: واحد نجف‌آباد با دارابودن تنها آزمایشگاه معماری سازمانی بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در كنار هفت دانشگاه دولتی در استان‌های مختلف، می‌تواند در راستانی پشتیبانی و توسعه دولت الكترونیك، معماری سازمانی كشور را متحول كند.


وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر دانشگاه‌ها به آزمایشگاه معماری سازمانی، خاطرنشان كرد:‌ دانشگاه‌های كشور باید به آزمایشگاه‌های معماری سازمانی توجه بیشتری داشته باشند؛ چراكه  در آینده‌ای بسیار نزدیك بیشتر نهادها و سازمان‌های كشور نیازمند این هستند كه معماری سازمانی خود را متناسب با خدماتی كه ارائه می‌دهند، اصلاح كنند.


به گزارش آنا، واحد نجف‌آباد با اخذ مجوز رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش معماری سازمانی در مقطع كارشناسی ارشد، می‌تواند از مهرماه امسال در این رشته پذیرش دانشجو داشته باشد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته