دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 11:52
سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان:

گرگان میزبان سومین همایش استانی صبر است/ تجلیل از بانیان بخشش

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: گرگان فردا میزبان سومین همایش استانی صبر است که به‌صورت همزمان بانیان بخشش و فعالان سازشی گلستان در این همایش تجلیل می‌شوند.
کد خبر : 402570
3059063.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دادگستری استان گلستان، حجت‌الاسلام مهدی قاسمی وناجمی گفت: گرگان فردا میزبان سومین همایش استانی صبر است که به‌صورت همزمان بانیان بخشش و فعالان سازشی گلستان در این همایش تجلیل می‌شوند.


وی با بیان اینکه ستاد صبر با هدف تمرکز بر گسترش و تبیین فرهنگ صبر و گذشت در کشور و به‌دنبال آن در گلستان تشکیل شده است، اضافه کرد: فردا (16 تیر) از بانیان سازش و کسانی که از حق خود گذشته‌اند  با حضور سید محمدرضا خوشرو دبیر ستاد ملی صبر کشور قدردانی می‌شود.


سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان با بیان اینکه جرائمی مانند تهدید، توهین، ضرب و جرح عمدی و قتل نتیجه ناتوانی در کنترل خشم و نداشتن مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله در افراد است، مطرح کرد: در ستاد صبر به‌دنبال استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد برای افزایش مهارت‌هایی مانند کنترل خشم و صبر هستیم.


به گفته قاسمی وناجمی، در همایش استانی صبر سال گذشته که در زندان گرگان برگزار شد 48 نفر از شاکیان که پرونده‌هایشان درباره نفقه، مهریه، دیه و قصاص بود،  13 میلیارد تومان از بدهی خود را بخشیدند.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته