دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اجازه ندهیم منکرآفرینان طلبکار شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: باید جلوی جسارت‌ها نسبت به نظام، خون شهدا و ارزش‌ها را ببندیم و نگذاریم منکرآفرینان مطالبه کرده و معروف‌آفرینان بدهی داشته باشند.
کد خبر : 400726
IMG11431781_1398319134828.jpg

به گزارش گروه‌ استان‌های خبرگزاری آنا از دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی، در جمع مسئولان، با تجلیل از اقدام دادستان و رئیس‌کل دادگستری استان خراسان‌شمالی در جلوگیری از برگزاری کنسرت حاشیه آفرین در بجنورد، اظهار کرد: کنسرت‌ها و این‌گونه تجمعات نباید به‌گونه‌ای باشد که افرادی از استان‌های دیگر به استان ما آمده و بدنامی آن برای خراسان‌شمالی بماند.


وی خطاب به مسئولان مرتبط و نیروهای انقلابی افزود: نگذارید مفسدان میدان‌دار و طلبکار شوند.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: باید جلوی جسارت‌های نسبت به نظام، خون شهدا و ارزش‌ها را ببندیم و نگذاریم منکرآفرینان مطالبه کرده و معروف‌آفرینان بدهی داشته باشند.


یعقوبی تصریح کرد: البته باید آگاه باشیم که تا معروف‌ها را در جامعه نهادینه نکنیم منکرها کنار نمی‌روند.


وی با اشاره به روایت «قِیلَ مَا السَّدَادُ؟ قَالَ: دَفْعُ الْمُنْکرِ بِالْمَعْرُوفِ» افزود: از امام حسن (ع) سؤال شد: سَداد چیست؟ فرمود: پس زدن بدی با خوبی.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: باید در جامعه ارزش‌ها پررنگ و برجسته باشد تا این معروف‌ها، فسادها را کنار بزنند.


یعقوبی افزود: باید همه ما نسبت به منکرات در جامعه حساس بوده و با احساس مسؤولیت دینی و ملی در این زمینه، به مقابله با منکرات برخیزیم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ادامه داد: بهترین راه مقابله با منکرات و منکرآفرینان ترویج و گسترش معروف‌ها و خوبی‌ها در جامعه است تا از این طریق مجال و فرصتی برای منکرآفرینی نباشد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

برچسب ها: خون شهدا کنسرت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته