دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز واحد بجنورد

ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از سوی استاندار و قائم مقام نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر : 145408

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دومین اجلاس سراسری نماز خراسان شمالی در میان دستگاه‌های اداری استان، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز مورد قدردانی قرار گرفت.


در این اجلاس که با محوریت نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، برگزار شد، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح به دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از تلاش‌های وی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه و از عملکرد ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد قدردانی کرد.


در متن این لوح آمده است:


جناب آقای دکتر علی فیروزنیا ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد


نماز نردبام بلند رسیدن به قله‌های عرفان و بندگی و اساس دین ناب محمدی (ص) است و تلاش در جهت فراهم نمودن زمینه اقامه هر چه باشکوه‌تر این فرضیه الهی، رسالتی است که به فرمایش قرآن کریم در صدر و ظایف مدیران و کارگزاران نظام اسلامی باشد.


بدینوسیله ضمن تقدیر و سپاس از تلاش‌ها و پیگیرهای مجدانه جنابعالی و همه خادمان و یاوران نماز آن مجموعه در راستای تحقق این امر مهم، کسب رتبه بر‌تر (شایسته تقدیر) در میان دستگاه‌های اداری استان در سال ۹۴ را تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیقات بیشتر برایتان آرزومندیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته