فتوحی: مارکتینگ در معاونت پژوهشی/ دانشگاه شریف در حل مسائل کشور نقش مؤثری دارد
محمود فتوحی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه استراتژی مهم دانشگاه صنعتی شریف اثربخشی اجتماعی است، اظهار کرد: دانشگاه باید در حل مسائل اساسی کشور نقش مؤثری داشته باشد و یکی از راههایی که میتواند این مسئله را عملیاتی کند، ارتباط دانشگاه با صنعت است.
وی افزود: دانشگاهیان شریف مصمم هستند یکی از بندهای مهم برنامه راهبردی دانشگاه را که ارتباط با صنایع مختلف است، عملیاتی و اجرا کنند.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه اساتید این دانشگاه با صنایع مختلف در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه ظرفیت بالایی دارد که میتواند در حل مسائل کشور نقش مؤثری ایفا کند و این مسئله با گسترش ارتباط با صنعت حاصل میشود.
فتوحی تصریح کرد: برای گسترش ارتباط با صنعت، دفتری در معاونت پژوهش و فناوری تحت عنوان مارکتینگ ایجاد کردهایم که بتواند ظرفیت دانشگاه شریف را به صنایع مختلف معرفی کند.
وی خاطرنشان کرد: فعالان صنعت تمایل دارند که با دانشگاهها ارتباط داشته باشند و ما باید نشان بدهیم که دانشگاهیان چه کارهای بزرگی را میتوانند انجام دهند و به صنایع کمک کنند. دانشگاهیان صنعتی شریف در ارتباط با صنعت قدمهای مثبت و خوبی برداشتهاند، البته کافی نیست و باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/4107/4118/
انتهای پیام/