دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیگیری تمرینات پرسپولیس زیر نظر کالدرون

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را زیر نظر سرمربی آرژانتینی ادامه می‌دهد و در هفته پیش‌رو، در یک دیدار دوستانه به میدان خواهد رفت.
کد خبر : 402436
6f3135a0-8a8c-44b0-847d-0a4bf2a8c3d5.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان تمرین امروز خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.


بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، به دویدن و گرم کردن پرداختند و پس از آن برنامه‌های تاکتیکی در تمامی زمین، در دستور کار قرار گرفت.


شایان مصلح طبق برنامه، فیزیوتراپی را در برنامه قرار داد و حمیدرضا طاهرخانی نیز استراحت پزشکی داشت؛علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند نیز زیر نظر محسن سیدی مربی گلرها، تمرینات ویژه دروازه‌بانی را انجام دادند.


شادابی و طراوت تمرینات، آمادگی بازیکنان و تلاش کادر فنی جالب توجه است؛ فوتبال تمرینی در دو، سوم زمین، بخش بعدی تمرین بود که در دو زمان مشخص و تحت فشار انجام شد؛ در پایان تمرین هم بازیکنان با انجام حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.


در پایان تمرین بنابر اعلام محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، برنامه تمرینات سرخ‌پوشان در هفته پیش رو اعلام شد.


بر این اساس، سرخ‌پوشان روزهای شنبه و دوشنبه در دو نوبت تمرین خواهند داشت. روز یکشنبه تمرین در نوبت بعدازظهر از ساعت 18 برگزار می‌شود و سرخ‌پوشان روز سه‌شنبه در نوبت صبح از ساعت 10 تمرین و بعدازظهر در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند؛ تمرین روز چهارشنبه هم از سوی کادر فنی تعطیل اعلام شد.


انتهای پیام/4051/4127/


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته