دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1398 - 09:55
رازقی خبر داد:

افزایش بار ترافیکی در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون کنکور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری آزمون کنکور خبر داد.
کد خبر : 402297
64.jpg

محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به تمهیدات ترافیکی درنظر گرفته شده برای برگزاری آزمون کنکور سراسری در تهران گفت: با توجه به برگزاری کنکور، شاهد افزایش بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به مراکز برگزاری آزمون هستیم. در همین راستا مسیر جنوب به شمال چمران، شرق به غرب خیابان دماوند، شرق به غرب بزرگراه خرازی و جنوب به شمال خیابان کارگر و برخی از محدوده‌های خیابان آزادی دارای بار ترافیکی صبحگاهی است.


وی با بیان اینکه آزمون کنکور عصر امروز و فردا صبح نیز برگزار می‌شود تصریح کرد: به هموطنان توصیه می‌کنیم برای کاهش بار ترافیکی تا جایی که امکان دارد از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند. 


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: افرادی هم که با خودروی شخصی خود به سمت مراکز آموزشی می‌روند، حتماً خودروی خود را در مکان‌های مناسبی پارک کنند و از توقف بی‌مورد جلوی محل‌های برگزاری آزمون کنکور خودداری کنند تا مشکل ترافیکی به‌وجود نیاید.


رازقی اظهار کرد: نه تنها در شرایط فعلی بلکه در تمام ایام و روزهای سال استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی کمک شایانی به کاهش بار ترافیکی خواهد کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته