دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید روسای دانشکده‌های فنی دانشگاه صنعتی سهند از امکانات پژوهشی و آزمایشگاه‌های واحد ایلخچی + تصاویر

دکتر جعفر علافی، رئیس دانشکده مهندسی مواد و دکتر مهدی اجاقی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی سهند از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی بازدید کردند.
کد خبر : 40228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در این بازدید با معرفی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد گفت: این واحد دانشگاهی با توسعه همه‌جانبه و همت استادان فرهیخته و کارکنان صدیق خود، دوران شکوفایی را سپری می‌کند و در کنار توسعه همه‌جانبه، از بحث کیفیت آموزشی و پژوهشی غافل نشده و در این راستا گام‌های موثر را برداشته است که می‌توان تهیه تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تحقیقاتی را نام برد.



دکتر مرتضی عباس‌زاده از توجه ویژه رئیس دانشگاه به پیشرفت و توسعه کاربرد فناوری قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همکاری استادانی همچون دکتر علافی و دکتر اجاقی و سایر استادان ارجمند پیشرفت خوبی در زمینه ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم برای توسعه کاربردی فناوری در دانشگاه انجام شود.



وی با توجه به نحوه راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه در آینده نزدیک گفت: این مرکز در راستای اهداف عالی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی و در مسیر تبدیل علم به ثروت خواهد بود که همیاری همه استادان و دانشجویان مستعد را می‌طلبد.


علافی نیز در پایان این بازدید از همت و تلاش همه دست‌اندرکاران در رشد این دانشگاه قدردانی و اظهار کرد: ان‌شاءالله سعی خواهد شد تعامل خوبی بین دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه آزاد ایلخچی در تمامی زمینه‌های علمی صورت پذیرد.



اجاقی نیز با قدردانی از محیط شاداب علمی و پژوهشی دانشگاه واحد ایلخچی افزود: در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد رشد و پیشرفت این دانشگاه خواهیم بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته