دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اشرفی در گفتگو با آنا:

ارائه روش‌های نوین تبیین مبانی انقلاب از اهداف اصلی جلسات دانش‌افزایی است

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد گفت: ارائه روش‌های نوین تبیین مبانی انقلاب از اهداف اصلی جلسات دانش‌افزایی استادان دروس انقلاب و اندیشه‌های امام(ره) است.
کد خبر : 402236
BQ4K7639.jpg

اکبر اشرفی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره نشست‌های تخصصی و دانش‌افزایی مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) گفت: هدف غایی و نهایی این مرکز از برگزاری نشست‌های اندیشه‌ورزی، تبیین انقلاب اسلامی و روزآمد کردن دانش استادان و مدرسان دروس انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.


وی افزود: عمده مخاطبان مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) استادانی هستند که درخصوص تبیین و ترویج مبانی انقلاب اسلامی و مبانی فکری امام خمینی(ره) با دانشجویان ارتباط‌گیری می‌کنند. ارائه روش‌های نوین تبیین مبانی و نقد و بررسی جریان‌های معارض با انقلاب اسلامی از اهداف اصلی نشست‌های تخصصی است.


رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بهترین نوع تبیین انقلاب اسلامی، تبیینی است که امام خمینی(ره) انجام می‌دادند و ما معتقدیم که انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته نمی‌شد. ایشان انقلاب را گام به گام راهبری کردند و بهترین تفسیر و تبیین انقلاب نیز مربوط امام خمینی(ره) است.


اشرفی خاطرنشان کرد: در شرایطی که امام خمینی(ره) بهترین نظریه‌پردازی انقلاب را انجام داده‌اند، دلیلی برای استناد به سایر تئوری‌های اندیشمندان خارجی باقی نمی‌ماند.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته