دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اشرفی در گفتگو با آنا:

رژیم اشغالگر قدس ماحصل خیانت‌های کشورهای عربی است

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد رژیم اشغالگر قدس ماحصل خیانت‌های کشورهای عربی است.
کد خبر : 385013

اکبر اشرفی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس به‌فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نامگذاری شده است.


وی افزود: روز قدس روز وحدت و همبستگی مسلمانان به نفع ملت مظلوم فلسطین است. جریان روز قدس طرحی برای آزادی قدس شریف از دست متجاوزان و مزدوران است.


رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: همواره برای سازش با رژیم اشغالگر قدس طرح‌هایی از طرف کشورهای مختلف به سرکردگی آمریکا ارائه شده که اغلب کشورهای عربی و کشوری مثل مصر در این طرح‌ها ایفای نقش کرده‌اند.


اشرفی با اشاره به نظر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «مسئله فلسطین ناشی از بی‌تدبیری و سازش‌کاری کشورهای اسلامی است» اظهار کرد: اگر دولت‌های اسلامی، به‌ویژه دولت‌های عربی با ملت‌ها همراه بودند، رژیم صهیونیستی اصلاً تشکیل نمی‌شد و این رژیم متجاوز ماحصل خیانت‌های کشورهای عربی است.


وی در خصوص نقشه شوم «معامله قرن» خاطرنشان کرد: اصل هدف معامله قرن حذف مسئله فلسطین و نظریه مقاومت است و طرحی برای مصون نگه‌داشتن و آسوده‌خاطری رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود که بلاشک این طرح نیز به سرانجام نخواهد رسید.


رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی  تصریح کرد: دولت‌ها طرف کار معامله قرن هستند، در حالی که مقابله با چنین طرح‌های شومی با محور مقاومت ملت‌ها و مردم است. سال‌هاست که دولت‌های عربی مسئله فلسطین را رها کرده‌اند؛ از این‌ رو دولت‌ها نقشی در خط مقاومت مردم ندارند و با حضور ملت‌های مقاوم  این طرح نیز باطل خواهد شد.


انتهای پیام/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب