دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 16:57
مشایخی خبر داد:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن میزبان آزمون سراسری سال 1398

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت: همزمان با سراسر کشور، 2 هزار و 733 داوطلب آزمون سراسری سازمان سنجش سال 98 در این دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می‌پردازند.
کد خبر : 402230

حسینعلی مشایخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تنکابن، درباره برگزاری کنکور سراسری 98 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن اظهار کرد: در راستای تعامل بیشتر به منظور برگزاری کنکور سراسری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در چند سال اخیر به پشتوانه امکانات مناسب و تجربه فراوان میزبانی کنکور سراسری شهرستان را برعهده گرفته است که بازرسان اعزامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در بازدیدهای خود، رضایت خود را از نحوه برگزاری آزمون سراسری، امکانات و فضای مناسب در این دانشگاه اعلام کرده‌اند.


وی افزود: کنکور سال 1398 شهرستان تنکابن روزهای سیزدهم  و چهاردهم تیرماه جاری در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.


حسینعلی مشایخی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ادامه داد: فردا پنجشنبه در نوبت صبح 421 داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و 492 داوطلب در گروه علوم انسانی و در نوبت عصر و 205 داوطلب در گروه هنر به رقابت می‌پردازند.


مشایخی خاطرنشان کرد: صبح جمعه نیز هزار و 285 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و در نوبت عصر 330 داوطلب در گروه زبان خارجه به رقابت می‌پردازند و این دانشگاه برای رفاه حال داوطلبان و خانواده‌های آنان، امکانات رفاهی مناسبی را فراهم کرده است و آماده خدمت‌رسانی به آنان است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته