دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1398 - 11:48
رئیس دانشگاه آزاد تنکابن خبر داد:

قبولی 36 دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن در آزمون دستیاری پزشکی + اسامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت: 36 نفر از دانش‌آموختگان رشته پزشکی این واحد دانشگاهی در آزمون دستیاری(تخصصی) رشته پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پذیرفته شدند.
کد خبر : 402120
photo_2019-07-03_16-23-32.jpg

حسینعلی مشایخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تنکابن درباره پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در آزمون دستیاری(تخصصی) رشته پزشکی سال 98 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تعداد 36 نفر از دانش‌آموختگان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در این آزمون پذیرفته شدند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با سابقه 33 ساله و فارغ‌التحصیلی بیش از هزار و 300 پزشک عمومی، خدمات ارزشمندی به کشور و منطقه ارائه کرده و با توجه به ظرفیت‌های متعدد دانشگاه در زمینه اعضای هیئت علمی، امکانات و فضای آموزشی، یکی از موفق‌ترین واحدهای دانشگاهی در استان مازندران و شمال کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن درباره اهداف دوره دستیاری گفت: دوره دستیاری رشته‌های تخصصی بالینی یکی از مقاطع تحصیلات عالی دانشگاهی است و هدف از دوره دستیاری، تربیت پزشک متخصص و متعهد در رشته‌های مورد نیاز کشور برای کسب مهارت‌های نظری و عملی، آموزش پزشکی، تعمیم و گسترش بهداشت در جامعه، امور درمانی و انجام فعالیت‌های پژوهشی در راستای پیشبرد دانش پزشکی است.



انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته