دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 12:07
حجت‌الاسلام تقوی عنوان کرد:

شتاب در روند رشد کشور با مدیریت اندیشمندان دانشگاهی

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر سطوح مدیریتی در دست اندیشمندان دانشگاهی قرار بگیرد، روند رشد کشور با شتاب بیشتری طی خواهد شد.
کد خبر : 402087
DSC_0298.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام علی تقوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز خرسندی از حضور در استان دارالحماسه بوشهر گفت: بوشهر را باید پایتخت ارادت به اهل بیت (ع) دانست و این ارادت جزء ویژگی‌های بارز مردم استان بوشهر است.


وی در ادامه جناح بندی‌ها، قومیت‌بندی‌ها و دیگر تقسیمات را در کشور بی‌اساس دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فقط یک مرز ترسیم کردند و آن هم انقلابی و یا غیرانقلابی بودن افراد است.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یادآور شد: نقدهایی که از سر دلسوزی و به‌منظور بهبود شرایط به‌ویژه توسط دانشگاهیان و فرهیختگان صورت می‌گیرد، هرگز به معنای عناد و دشمنی با کشور و نیروهای متدین و انقلابی ایران اسلامی نیست.


تقوی تصریح کرد: تلاش‌هایی که به‌منظور ایجاد شکاف میان جامعه و شکستن اتحاد مردم و نابودی عزت، انسجام و همبستگی در کشور صورت می‌گیرد، توطئه دشمنان ایران و اسلام است.


وی با بیان اینکه باید تمدن ایران اسلامی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی را به جهان صادر و به رخ دیگر کشورها کشاند، گفت: جامعه دانشگاهی باید در این راه پیش‌قراول باشد؛ چراکه بهترین و بزرگترین مراسم مذهبی و دینی مانند اعتکاف، نماز جمعه و نماز عید فطر در دانشگاه‌ها و به مدد دانشگاهیان برگزار می‌شود.


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: دانشگاهیان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و مایه افتخار و اقتدار در همه عرصه‌ها هستند و اگر سطوح مدیریتی در دست اندیشمندان دانشگاهی قرار بگیرد، روند رشد کشور با شتاب بیشتری طی خواهد شد.


تقوی با تأکید بر اینکه جامعه و کشور در اوج بالندگی است، رشد علمی کشور را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: در نگاهی توحیدی به این مسائل می‌توان دریافت این توفیقات اجر و پاداشی است که پروردگار به واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم به ایران اسلامی اعطا کرده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته