دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 05:40

نماینده دموکرات مجلس آمریکا: وضعیت بازداشتگاهی مرزی آمریکا اسفناک است

یک نماینده دموکرات مجلس آمریکا پس از بازدید از بازداشتگاه‌های مرزی این کشور گفت: وضعیت این بازداشتگاه‌ها اسفناک است.
کد خبر : 402011
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، نورما تورس که به‌ تازگی از بازداشتگاه‌های مرزی ایالت تگزاس بازدید کرده است در مصاحبه خود با شبکه سی‌ان‌ان گفت: من هشت ماه قبل این بازداشتگاه را در تگزاس بازدید کرده بودم و حالا نیز آن را دوباره از نزدیک بررسی کردم و باید بگویم متأسفانه هیچ پیشرفتی حتی به‌اندازه یک ذره‌ در وضع آن صورت نگرفته است.


این نماینده همچنین افزود: آنچه من دیدم سلول‌های بتونی بود که در آن کودکان به صورت انفرادی و یا گروهی در آن حبس هستند که همگی روی زمین می‌نشینند و همان‌جا نیز می‌خوابند و هیچ چیزی جز لباسی که به تن دارند در اختیارشان نیست.


وی در این باره ادامه داد: از ابتدا که به بازداشتگاه مرزی وارد شدم نوعی احساس ناامنی به من غلبه کرد و حتی در زمانی که نگهبانان با گروه ما عکس سلفی می‌گرفتند نیز این احساس همچنان وجود داشت.


این نماینده دموکرات خاطر نشان کرد: احساس ناامنی من مقیاس کوچکی از چنین احساس وحشتناک برای کودکان دوساله در پشت میله‌های بازداشتگاه است.


تورس با تشریح چیزی که وی آن را بی‌احترام به زندگی انسان‌ها خواند افزود: باید تمام عوامل مرزی را فراخواند و دوباره مسائلی که انسانی هستند و آن‌هایی که از انسانیت به دورند را به آن‌ها آموزش داد.


آنچه هیئت نمایندگی کنگره آمریکا پس از بازدید از بازداشتگاه مرزی این کشور در فضای مجازی منتشر کرده است با عکس‌العمل‌های فراوانی در قالب طنز مواجه شده است.


بری هاستینگز، رئیس عملیات گشت مرزی آمریکا در این باره گفت: پست‌های منتشر شده در فضای مجازی هر یک به صورت یک اتهام و  به‌طور کامل موردبررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق بشر آمریکا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته