دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکمی صورت گرفت؛

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب شد.
کد خبر : 401770
photo_2019-07-02_09-39-48.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی مهدی زینالی را به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد.


در متن این حکم خطاب به زینالی آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تبریز» منصوب می‌شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های دانشگاه، تمام توان و کوشش خود را برای حفظ مصالح دانشگاه صرف کنید.


مهدی زینالی عضو هیئت علمی گروه حسابداری و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده و اجرای دو طرح پژوهشی و چاپ و ارائه بیش از 39  مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ISI  و کنفرانس‌های ملی و بین المللی را در کارنامه علمی خود دارد.


معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحد تبریز و مدیریت گروه حسابداری و اقتصاد واحد تبریز، مدیر گروه ارشد حسابداری علوم و تحقیقات اردبیل، مدیر گروه مؤسسه غیرانتفاعی الغدیر، مدیرعامل شرکت داده‌پرداز تصمیم‌ساز، مدیر برنامه‌ریزی و آموزش مؤسسه تلاش ارقام و مشاور بودجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای منطقه یک از سوابق اجرایی زینالی است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته