دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1398 - 15:06
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش:

چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان در مشهد آغاز شد

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان از امروز در مشهد مقدس با حضور 320 فعال فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر : 401429
10-24-10.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده در خصوص مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان از امروز یکشنبه 9 تیرماه در مشهد مقدس با حضور 320 فرهنگی از سراسر کشور در چهار رشته روش تدریس احکام، نهج‌البلاغه، قرائت و حفظ قرآن آغاز می‌شود.


وی افزود: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور را در مرحله چهارم که همان مرحله کشوری مسابقات است در تابستان برگزار می‌شود و مرحله بین‌المللی آن نیز به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود، لذا امسال مرحله بین‌المللی آن در فروردین‌ماه برگزار شد.


 مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش از برگزاری 14 عنوان مسابقه در حوزه قرآنی خبر داد و تصریح کرد: مسابقات قرآنی شامل حفظ قرآن، مفاهیم یا تفسیر و قرائت قرآن، در حوزه عترت شامل؛ صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و مداحی، در حوزه نماز؛ اذان، انشای نماز و احکام نماز، در بخش حفظ، رشته‌های حفظ ویژه، حفظ موضوعی، حفظ جزء ۳۰ قرآن و حفظ کل قرآن می‌شود.


وی ادامه داد: مسابقات آوایی شامل خواندن و تلاوت قرآن، اذان، مداحی و تواشیح در شهر مشهد مقدس و بخش پژوهشی در شهر زنجان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته