دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1396 - 10:51
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش:

تعلیم و تربیت قرآنی دانش‌آموزان اولویت آموزش‌ وپرورش است

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش عنوان کرد: در تعلیم و تربیت قرآنی، تمامی دانش‌آموزان و نه صرفا دانش‌ آموزان حاضر در رقابت‌های قرآنی مورد تاکید هستند.
کد خبر : 194311

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور، تصریح کرد: وزارت آموزش‌ و پرورش تاکید ویژه به برگزاری مطلوب مسابقات قرآنی دارد تا این رقابت‌ها فرصتی برای ترویج معارف دینی و قرآنی باشد.


مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: در تعلیم و تربیت قرآنی، تمامی دانش‌آموزان و نه صرفا دانش‌ آموزان حاضر در رقابت‌های قرآنی مورد تاکید هستند.


وی ادامه داد: 7 میلیون دانش‌آموز از سراسر کشور در مسابقات قرآن کریم در سطوح مختلف مدرسه، منطقه و استانی و در دوره‌های مختلف با یکدیگر رقابت کرده‌اند که هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان در ارتباط با مباحث قرآنی است.


به گفته مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مسابقات کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود که استان اردبیل میزبان بخش پژوهشی با پنج رشته ثابت است.


مسیب زاده تاکید کرد: در ادامه نیز استان خراسان رضوی میزبان رقابت‌ها در بخش آوایی خواهد بود و در این رقابت‌ها هر دانش‌آموز ۱۰ دقیقه فرصت ارائه توانمندی خود را دارد.


وی اردبیل را به واسطه سابقه مذهبی و فرهنگی یکی از استان‌های موفق در میزبانی رقابت‌های قرآنی دانست و ابراز امیدواری کرد در این رقابت‌ها استعدادهای قرآنی شناسایی شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته