دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 16:18
سیدرضایی عنوان کرد:

رسالت معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول برای تولید علم و توسعه پژوهش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول، مدیریت و نظارت بر توسعه و بهبود زیرساخت‌های مناسب برای تولید علم و توسعه پژوهش را سنگین‌ترین مسئولیت‌ معاونت علمی این واحد دانشگاهی برشمرد.
کد خبر : 400953
photo_2019-06-25_16-55-50.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، سیدحسن سیدرضایی عصر امروز در مراسم تکریم مجید اشرفی و معارفه قاسم بارانی به عنوان سرپرست معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با اشاره به اهمیت معاونت علمی گفت: معاونت علمی یکی از بخش‌های تأثیرگذار و مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول است که در راستای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی نقش مهمی ایفا می‌کند. 


وی، مدیریت و نظارت بر توسعه و بهبود زیرساخت‌های مناسب برای تولید علم و گسترش پژوهش را یکی از سنگین‌ترین مسئولیت‌های معاونت علمی برشمرد و اضافه کرد: برای تحقق این مهم باید قانون‌مداری، تکریم شایسته ارباب رجوع و رعایت عدالت مبنای کار این حوزه باشد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد علی‌آباد کتول با تأکید بر عملکرد مثبت دکتر اشرفی بیان کرد: تلاش و پشتکار همراه با جدیت دکتر اشرفی افتخار برگزاری شایسته چهارمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه این واحد دانشگاهی ثبت کرده است.


سیدرضایی به عملکرد قاسم بارانی اشاره و تأکید کرد: بارانی دارای سوابق علمی و اجرایی خوبی از جمله رئیس دفتر کارگزینی هیئت‌علمی، مدیر گروه زبان انگلیسی، رئیس اداره پژوهش دانشکده، معاون و سرپرست دانشکده علوم انسانی، تربیت بدنی و ... را در کارنامه خود دارد.


در  این مراسم که با حضور هیئت‌رئیسه، مدیران گروه و رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در سالن کنفرانس اداری برگزار شد، با اهدای لوح از تلاش مجید اشرفی تجلیل و حکم قاسم بارانی به عنوان سرپرست معاونت علمی این واحد دانشگاهی تقدیم وی شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته