دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 13:26
فادی السید در گفتگو با آنا؛

معامله شوم ترامپ با عرب‌های خودفروخته به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست

رئیس مؤسسه تحقیقات راهبردی امت واحده لبنان گفت: معامله شوم رئیس‌جمهور آمریکا با سازمان‌های عربی خودفروخته به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.
کد خبر : 400884
BS0K9736.JPG

سید فادی السید، رئیس مؤسسه تحقیقات راهبردی امت واحده لبنان در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، با محکوم کردن کارگاه اقتصادی منامه، گفت: معامله شوم ترامپ با سازمان‌های عربی خودفروخته به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.


وی مشارکت‌کنندگان در نشست بحرین را خائن و مجرم خواند و افزود: کارگاه اقتصادی منامه در راستای نقشه‌های آمریکایی-صهیونیستی و در چهارچوب معامله شوم ترامپ انجام می‌شود، و تشکل‌های عربی مشارکت‌کننده در آن آلت دست آنان هستند و ملت‌های مسلمان مشروعیتی برای این کشورها و دولت‌های عربستان و بحرین قائل نیستند.


رئیس مؤسسه تحقیقات راهبردی امت واحده لبنان تصریح کرد: این کشورها، دشمن صهیونیستی و در رأس آنها نظام بحرین مسئول مستقیم عواقب و فجایعی هستند که به دنبال فروش باقی خاک فلسطین به صهیونیست‌ها در مقابل چندین دلار سعودی، دامن ملت‌های عربی و اسلامی را می‌گیرد. 


سید فادی السید گفت: معامله ترامپ مرده به دنیا آمد و نمی‌توان در کالبد این کنفرانس مرده روح دمید، زیرا به فضل وحدت صفوف فلسطینیان و حمایت‌های ملت‌های عربی و اسلامی، فاقد هرگونه ظرفیتی است.


وی تأکید کرد: ملت‌های عربی و اسلامی باید مسئولیت شرعی، اخلاقی و انسانی خود را در قبال محکومیت این معامله شوم و حمایت از موضوع فلسطین بپذیرند. مقاومت تنها گزینه آزادی فلسطین از تجاوز صهیونیست‌ها و توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی در منطقه است.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته