دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ایام سوگواری پخش می‌شود؛

ویژه برنامه رحلت پیامبر اکرم (ص) در شبکه سحر

ویژه برنامه زنده و ترکیبی رحلت پیامبر اکرم (ص) در ایام سوگواری ماه صفر در وفات رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، مخاطبان کرد زبان شبکه سحر را همراهی خواهد کرد.
کد خبر : 400869

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، ویژه برنامه «رحلت پیامبر اکرم (ص)» در سه برنامه ۴۰ دقیقه ای با دعوت از کارشناسان مذهبی به موضوعات دینی و مذهبی مرتبط با وفات حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خواهد پرداخت.


جایگاه و نقش پیامبر (ص) در وحدت بین ادیان الهی و سیره پیامبر اسلام (ص) در این ارتباط، توصیه قرآن مجید به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام ( ص) و راهکارهای آن برای پیوند و وحدت میان ادیان توحیدی، نتایج و پیامدهای تعامل و وحدت ادیان الهی، ضرورت ها و بایسته های وحدت میان ادیان الهی، رابطه میان وحدت بین ادیان الهی با تحقق آرمان های دینی در جامعه امروز، بحران معنویت در دنیای کنونی، بحران کرونا و آشکار شدن نیاز معنوی انسان ها از موضوعات مورد بحث با حضور کارشناسان خواهد بود.


نگاهی به زندگی و فضایل اخلاقی و ویژگی های علمی امام رضا (ع)، سیره عبادی و شخصیت آن حضرت و  تشریح خصایص آن امام همام از زبان عالمان اهل سنت از دیگر مباحثی است که در شب شهادت ایشان بررسی خواهد شد.


محمود ویسی، حجه الاسلام رضا شاه محمدی، برهان ابراهیمی از کارشناسان مذهبی هستند که در شب های متوالی در برنامه حضور خواهند یافت.


کلیپ و مصاحبه های ارسالی از شهرستان ها و ارتباط زنده با کریم اکبر زاده خبرنگار کانال کردی در مشهد از دیگر آیتم های برنامه خواهد بود.


ویژه برنامه «رحلت پیامبر اکرم (ص) به تهیه کنندگی علی‌اکبر اسماعیل‌زاده و اجرای کریم کلاشی‌فرد، در ایام سوگواری از کانال کردی شبکه سحر به طور زنده پخش خواهد شد.


انتهای پیام/4028/


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته