دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقشه میزان مصرف برق در نقاط مختلف کشور + عکس

نقشه میزان مصرف برق در نقاط مختلف کشور در حالی منتشر شد که اگر مشترکین در برخی مناطق صرفاً پنج درصد صرفه‌جویی کنند امکان بازگشت به شرایط پایدار وجود دارد.
کد خبر : 400846
photo_2019-06-25_14-53-25.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نقشه‌ای که ملاحظه می‌فرمایید نشان‌دهنده وضعیت میزان مصرف انرژی برق در سطح کشور است.


به گفته سخنگوی صنعت برق، بخش‌هایی از این نقشه که با رنگ سبز مشخص شده‌اند، وضعیت مطلوب استفاده از انرژی برق را نشان می‌دهند و از مشترکین این استان‌ها که با مصرف بهینه برق در ثبات و پایداری این انرژی ارزشمند همکاری می‌کنند، سپاسگزاریم.


قسمت‌های مشخص شده با رنگ نارنجی نشان‌دهنده افزایش میزان مصرف بوده و بدیهی است که مشترکین محترم این مناطق با کاهش حداقل ۵ درصد از میزان برق مصرفی خود، می توانند در وضعیت سبز و پایدار قرار گیرند.


و اما رنگ قرمز در این نقشه نشان‌دهنده مناطقی است که میزان مصرف برقشان به بیش از حد مجاز رسیده و در معرض هشدار قرار دارند.


ضروریست ساکنین این نواحی با کاهش حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی خود شرایط را برای تداوم تأمین برق پایدار در این بخش‌ها امکان‌پذیر کنند.


توصیه می‌شود برای کاهش میزان مصرف برق در پیک روزانه که از ساعت ۱۲ تا ۱۶ تعیین شده است از دور کند کولرهای آبی استفاده کرده، کولرهای گازی و سایر وسایل سرمایشی را روی درجه ۲۴ تنظیم کنید و از استفاده همزمان وسایل برقی پرمصرف مانند اتو، جارو برقی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی اکیداً خودداری فرمایید. به خاطر داشته باشید که خاموش کردن لامپ‌های اضافه ساده‌ترین راه مصرف بهینه برق است.



انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

برچسب ها: مصرف برق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته