دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در تبریز؛

دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری مرکز تحقیقات بیوفوتونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و جهاد دانشگاهی دانشگاه تبریز منعقد شد.
کد خبر : 400814
photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۶_۱۰-۲۴-۰۷.jpg

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز درباره امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز تحقیقات بیوفوتونیک این دانشگاه و جهاد دانشگاهی دانشگاه تبریز به خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز گفت: در راستای ارتباط بهتر مراکز علمی، تحقیقاتی، صنعتی و دانشگاه‌ها، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و جعفر محسنی رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه تبریز تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند.


حسن رسولی اظهار کرد:‌ این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌های بیوفوتونیک با در نظر گرفتن منابع و امکانات طرفین منعقد شد.


وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خود را در برای استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی یکدیگر در راستای توسعه دانش و به‌کارگیری لیزر در جامعه پزشکی کشور به‌کار خواهند گرفت.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، موضوعات همکاری طرفین را برشمرد و به آنا گفت: تعیین و تبادل اولویت‌های تحقیقاتی واحدهای زیرپوشش طرفین برای هدایت و تبیین طرح‌های تحقیقاتی مشترک،  همکاری در طرح‌های پژوهشی و صنعتی در زمینه اندرکنش نور لیزر با بافت و فناوری‌های زیستی بر پایه کوانتوم، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی در راستای اولویت‌های طرفین، همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها، کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها از جمله موضوعات همکاری طرفین است.


رسولی تصریح کرد: همکاری در تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی پژوهشی، به رسمیت شناختن حق و حقوق مادی و معنوی طرفین درباره نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پژوهش‌های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک دانشگاه و مرکز و تلاش طرفین در صنعتی‌سازی نتایج پژوهشی از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.


وی گفت: این تفاهم‌نامه در دو نسخه و چهار ماده تنظیم شده و مدت اجرای آن از تاریخ امضا پنج سال است که تمدید، ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم‌نامه با توافق نمایندگان طرفین انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته