دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 14:50
امامی مطرح کرد

سوددهی واحد زیانده گرمسار در شهریور۹۴

معاون اداری مالی واحد گرمسار ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت همه همکاران، واحد گرمسار مجددا به یکی از واحدهای بر‌تر استان تبدیل شود.
کد خبر : 4008

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس احمد امامی با توجه به اینکه در سنوات گذشته واحد گرمسار با بحران زیان دهی روبرو بود و در سال گذشته با ۴۰ میلیارد ریال کسری بودجه مواجه بود، گفت: با مدیریت جهادی و مقتدرانه سرپرست واحد گرمسار در مدت کمتر از ۵ ماه، در اخذ رشته‌های جدید، صرفه جویی و مدیریت هزینه، استفاده بهینه از نیروی انسانی و طرح‌های اقتصادی و خودکفایی اکنون از زیان دهی عبور کرده و دارای بیش از ۴۰ میلیارد ریال سپرده و سرمایه نقدی هستیم.


معاون اداری مالی واحد گرمسار گفت: موظفیم به عنوان حوزه مالی اطلاعات مالی را در اختیار همکاران قرار دهیم و اکنون اعلام می‌کنیم دانشگاه به نقطه رشد و تعالی رسیده و تا شهریور سال ۹۴ به سوددهی خواهیم رسید.


وی با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته ۲۱ میلیارد ریال بدهی معوقه بانکی بابت اصل وام و کارمزد پرداخت شده افزود: بدهی‌های معوقه بانکی بابت اخذ تسهیلات به روز شده و واحد گرمسار هیچ گونه بدهی معوقه به سیستم بانکی ندارد.


وی درآمد‌های غیر شهریه ای دانشگاه از ابتدای سال ۹۳ تاکنون را حدود ۷ درصد اعلام کرد و افزود: با طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و خودکفایی این میزان در آینده افزایش بسیار چشمگیری خواهد داشت.


معاون اداری مالی واحد گرمسار از عزم جدی واحد گرمسار برای جلوگیری از اسراف، همچنین مدیریت هزینه‌ها و صرفه جویی خبر داد و افزود: با برنامه‌های مدبرانه و تلاش‌های مستمر و شبانه روزی رئیس واحد و مجموعه همکاران؛ دانشگاه در شهریور ماه ۱۳۹۴ به سوددهی خواهد رسید و کلیه اقساط تسهیلات بانکی نیز تا پایان سال ۹۵ پرداخت و دانشگاه هیچگونه قسط بانکی نیز نخواهد داشت.


وی از اخذ مجوز تمدید قرارداد ۲۹ نفر از نیروهای شرکتی واحد گرمسار خبر داد و افزود: با برنامه‌های منسجم و دقیق نیروی انسانی دانشگاه ساماندهی شده و وضعیت رو به بهبود و پیشرفت است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته