دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 16:12
حجت‌الاسلام خوشباور:

جشنواره جوان موفق در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره جوان موفق در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 400673
IMG_5962.jpg

حجت‌الاسلام داود خوشباور از برگزاری جشنواره جوان موفق در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد نشاط و انگیزه در میان قشر جوان در جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در راستای توجه به جوانان و استعدادهای فراوان آنان به‌منظور کشف، شناسایی، حمایت و معرف جوانان مستعد در تمام ابعاد اعم از فرهنگی، پژوهشی، علمی، ورزشی، هنری و .... اقدام به برگزاری جشنواه جوان موفق در سطح استان البرز کرده است.


وی با بیان توضیحاتی درباره نحوه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: مهم‌ترین دستاوردهای این جشنواره تشکیل بانک اطلاعاتی از جوانان مستعد و موفق در تمام زمینه‌های علمی و عملی، تجلیل از آنان برای ایجاد انگیزه به‌منظور حضور فعال‌تر و جذب حداکثری جوانان توانمند، راهنمایی این قشر پرتوان برای ورود به عرصه‌های اجتماعی و اشتغال و جلب حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از ایشان و در نهایت به کارگیری و استفاده از توانایی جوانان موفق دانشگاهی در جامعه است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تأکید بر اینکه این طرح برای نخستین بار در کل کشور و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال اجراست؛ اظهار کرد: از دانشجویان توانمند و فعال در زمینه‌های علمی، عملی، ورزشی، فرهنگی و .... دعوت می‌شود در این جشنواره حضوری فعال و پویا داشته باشند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته