دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زادمهر در گفتگو با آنا:

پرسپولیس از برانکو بزرگ‌تر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید برانکو را حفظ می‌کردند اما حالا که او از این تیم جدا شد باید یک مربی بزرگتر از برانکو به پرسپولیس بیاید.
کد خبر : 400563
IMG_8240.JPG.jpg

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و برانکو توانست موفقیت‌های خوبی در این تیم به دست بیاورد. این مربی چهار جام برای تیم پرسپولیس به دست آورد و در دو سال پایانی، هت‌تریک کرد. طبیعی است که در این شرایط پس از جدایی برانکو توقع هواداران از این تیم بالاست و مسئولان باشگاه باید هر چه سریع‌تر فکری به حال پرسپولیس کنند. شرایط این تیم به گونه‌ای است که باید برای آسیا برنامه‌ریزی کند، بنابراین باید هر چه سریع‌تر تکلیف مربی مشخص شود.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولان باشگاه هنوز در مورد انتخاب سرمربی به اجماع نرسیده‌اند، زمان نباید از دست برود و تمرینات را با کمک کریم باقری شروع کنند تا زمان را از دست ندهند. باید این را بدانیم که پرسپولیس از برانکو بزرگ‌تر است و یک مربی بزرگ‌تر از برانکو برای این تیم انتخاب کنیم.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد اظهارات برانکو مبنی بر اینکه شکایت پرسپولیس از او برایش اهمیتی ندارد، عنوان کرد: بعید می‌دانم چنین اظهاراتی را برانکو گفته باشد. او شخصیتی کاملاً حرفه‌ای است و بارها در صحبت‌های خودش ایران را خانه دومش می‌دانست. من از این مسائل خبر ندارم ولی اعتقادم بر این بود که باید برانکو را حفظ می‌کردیم ولی حالا که این اتفاق افتاده و او از این تیم جدا شد، باید هر چه سریع‌تر برای آینده پرسپولیس تصمیم گرفته شود.


وی در خصوص اینکه در موفقیت‌های تیم فقط برانکو نقش ایفا نکرده است، گفت: قطعاً وقتی که یک تیم پیروز میدان می‌شود و عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد، تنها یک نفر عامل این موفقیت نیست بلکه مجموعه دست به دست هم می‌دهند تا یک تیم به موفقیت برسد. در مورد پرسپولیس هم شرایط به همین صورت است. به‌هرحال از مجموعه باشگاه، بازیکنان و در رأس آنها، برانکو، همگی تلاش کردند تا تیم این موفقیت‌ها را کسب کند. من نمی‌توانم در مورد محبوبیت برانکو در این تیم اظهارنظری کنم چرا که معتقدم این مسائل باید از سوی باشگاه مطرح شود اما آن چیزی را که می‌دانم این است که هواداران حق دارند در شرایط فعلی نگران پرسپولیس باشند.


زادمهر همچنین در مورد گزینه‌هایی که برای جایگزینی برانکو در پرسپولیس مد نظر است، اظهار کرد: در حال حاضر مسئولان باشگاه با سه گزینه در حال مذاکره هستند و من نمی‌دانم که با خود این مربیان صحبت می‌کنند یا نه اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که کمک‌های ایرانی در چنین شرایطی خیلی خوب می‌توانند به تیم کمک کنند تا بیشتر از این دچار بحران نشوند. امیدوارم که در نهایت گزینه‌ای انتخاب شود تا پرسپولیس را از این شرایط بحرانی نجات دهد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته