دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 09:27
با عقد تفاهم‌نامه؛

همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی به پژوهشگاه نیرو رسید

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و پژوهشگران صنعت برق (پژوهشگاه نیرو) منعقد شد.
کد خبر : 400504
2.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ری، تفاهم‌نامه علمی پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و پژوهشگران صنعت برق (پژوهشگاه نیرو) به نمایندگی سعید قاضی‌مغربی رئیس واحد یاگار امام (ره) شهرری و محمدصادق قاضی‌زاده رئیس پژوهشگاه نیرو به امضای طرفین رسید.


این تفاهم‌­نامه به‌منظور گسترش ارتباط و ایجاد هم­فکری، هم­‌افزایی و بهره‌­گیری از توانایی‌­های علمی، پژوهشی، آموزشی، تحقیقاتی و توسعه­‌ای و تبادل تجربیات طرفین و با هدف استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین پژوهشگاه و دانشگاه به‌منظور برطرف‌کردن نیازهای متقابل منعقد شده است.


انجام پروژه‌های مشترک با توجه به ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه و پژوهشگاه در حوزه‌های برق، مکانیک، شیمی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، تبدیل waste به انرژی، تولید سوخت‌های با منشاء زیستی، محیط زیست و توسعه پایدار مناطق روستایی و مشارکت در راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع یا همکار استاندارد از همکاری‌های خاص در این تفاهم‌نامه است.


عصر روز گذشته در پایان عقد این تفاهم‌نامه، محمدصادق قاضی‌زاده و هیئت همراه به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این دانشگاه بازدید کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته