دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 23:51

شیخ عیسی قاسم: ترامپ و جبهه‌اش سفاک‌های قرن ما هستند

رهبر شیعیان بحرین گفت: ترامپ و جبهه‌اش سفاک‌های قرن ما هستند و در مقابل، عزت و کرامت است که در جبهه مقاومت جمع شده است.
کد خبر : 400485
IMG_6550_resize.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین الملل خبرگزاری آنا،  شیخ عیسی قاسم امشب در دومین همایش «شباب المقاومه» که در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، با سلام بر امت علما، شهادت و نجات گفت: تاریخ همواره محل تقابل جبهه حق و باطل بوده است و حاکمیت طاغوتها، امامها، ظالمها و مظلومها را به خود دیده است.


رهبر شیعیان بحرین در نخستین سخنرانی خود در خارج از بحرین، تصریح کرد: ترامپ و جبههاش و ادواتش، سفاکهای قرن ما هستند و در مقابل عزت و کرامت است که در جبهه مقاومت جمع شده‌اند. نبرد در مقابل آن با شهادت زینت می‌یابد و این همان حقی است که کلمه حیات است.


وی تأکید کرد: موضع اسلام همین است که جهاد میان مجامع اسلامی در برابر باطل است و در داخل خود وحدت دارند. 


شیخ عیسی قاسم افزود: دونالد ترامپ می خواهد که ما ذلیل باشیم، در حالی که عزت از آن خدا و پیامبر و مؤمنان است. ما نمی خواهیم ذلت بپذیریم، لذا مبارزه و شهادت لازم است. خدا حق است و در برابر باطل تسلیم نمیشود  و باطل و وساوس شیطان پایان‌ناپذیرند و به همین خاطر این مبارزه تا زمانی که صالحان و مفسدان وجود دارند، ادامه خواهد داشت.


وی افزود: اسلام واقعی توجه به واقعیت را رها نمیکند و واقعیت این است که ما در میدان مبارزهایم و مبارزه نیازمند مسلح شدن است. در اسلام‌ مبارزه کردن برای حفاطت از انسان و اهداف زندگی است، اسلام نمی خواهد که انسان مانند بهائم باشد. خداوند میداند که انسانها طبیعتاً از مبارزه بدشان میآید، ولی آن را برای اهداف زندگی ضروری میداند.


این رهبر مبارز بحرینی گفت: نفرت از جنگ جزو ذات و طبیعت انسان است و ما به طور فطری با آن مخالفیم و تقصیری نداریم، زیرا این طور خلق شدهایم، اما اگر مبارزه نباشد، زندگی پایان‌ مییابد و جان انسان ارزش خود را از دست میدهد.


شیخ عیسی قاسم در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: معامله قرن هم برای خرید و  فروش هست و هم برای بیعت. آیا آن را می پذیرید؟ آیا حاضرید سرزمین خود را مقابل چند میلیارد دلار بفروشید و با ترامپ بیعت کنید؟ منتظر باشید، فتربصوا ... بینید که آیا ترامپ شما را در برابر خداوند نجات می دهد؟


وی تأکید کرد: در واقع دفاع و مقاومت ما دفاع از همه انسانهاست، حتی انسان آمریکایی و روسی؛ زیرا اسلامی که از انسانیت دفاع نکند، اسلام نیست و شهادت و جهاد ما به امت و زمین و انسان خاصی اختصاص ندارد، بلکه برای همه انسانهاست.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته