دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 15:12
رهبر شیعیان بحرین:

معامله قرن جنایتی است که همه از اجرای آن شرم دارند

رهبر شیعیان بحرین گفت: معامله قرن جنایتی است که همه از اجرای آن شرم دارند؛ چه کسی که آن را اجرایی می‌کند و چه کسانی که مدافع آن هستند.
کد خبر : 384521

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از «المنار»، شیخ عیسی قاسم گفت: «معامله قرن معامله‌ای ذلت‌بار، شرم‌آور و ننگین است که هیچ انسانی آن را نه در خاک خود، نه با مقدساتش و نه با آرمان‌هایش مبادله نمی‌کند، زیرا لقمه‌ای حرام است که پشت انسان را خم، مالش را بی‌برکت و وجودش را سراسر شرّ می‌کند و برایش دنیا و آخرتی باقی نمی‌گذارد».


وی در سخنانی درباره کنفرانس اقتصادی منامه که زمینه‌ساز معامله قرن است، افزود: «معامله قرن تنها یک طرف دارد و آن شخص دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، اسرائیل، متحدان و آلت دستانشان در تشکل‌های عربی هستند. آنها با همکاری یکدیگر قصد دارند اراده ملت فلسطین، دین، کرامت و غیرتشان را نشانه روند و خوارتر از این خواری و خفت چه می‌تواند باشد. فلسطینیانی در اینجا هدف قرار دارند که دین، کرامت و غیرت آنها هرگز اجازه پذیرش این خواری و خفت را نمی‌دهد».


رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد:‌ «معامله قرن جنایتی است که همه از اجرای آن شرم دارند؛ چه کسی که آن را اجرایی می‌کند و چه کسانی که مدافع آن هستند. در این معامله ننگین هر کس به هر اندازه که دست دارد، در ننگ و عار آن نیز سهیم خواهد بود».


شیخ عیسی قاسم گفت: «اراده، ایمان و آگاهی فرزندان امت فلسطین و نیز پایداری و مقاومت آنها باعث می‌شود تا این توطئه به شکست کشیده شود و درنهایت جز ننگ و عار چیزی عاید کسانی که برای این معامله تلاش می‌کنند، نخواهد شد».


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته