دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 15:50
صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با نمایندگان مجلس

جمعی از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر : 400392
_MID0192.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، صبح امروز جمعی از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در مجلس شورای اسلامی و دیدار با نمایندگان استان گیلان مطالبات ملی، منطقه‌ای و صنفی خود را پیگیری کردند.


در این دیدار با توجه به نیاز پیگیری برای  پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب، اظهارات صریح  و راهگشای ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مطالبه‌گری در راستای استاد تراز انقلاب اسلامی با نمایندگان مردم شهرهای لاهیجان صومعه‌سرا، لنگرود و رشت بحث، گفتگو و تبادل نظر شد.


پیگیری ایجاد فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و دانشگاه، پیگیری حل مشکلات کشاورزی منطقه، توسعه آموزش عالی با توجه به نیاز و اقلیم گیلان، ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، ایجاد روحیه نشاط و امید به آینده در میان دانشجویان  و هدایت پایان‌نامه‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در راستای رفع مشکلات ملی و منطقه از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.


در پایان استادان با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام  خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیروس بیدریغ
Germany
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
۰
سلام نمیشد با نماینده لاهیجان در همان لاهیجان دیدار کنند؟ هزینه این سفر از جیب دانشجوی بینواست ان شالله در عمل نه فقط در حرف هم بسیجی باشیم
هلدینگ شایسته