دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 16:01
معاون نهاد نمایندگی رهبری در واحد تهران شمال:

10 برابر شدن بودجه فرهنگی در دانشگاه آزاد برچیدن سلطه نگاه سیاست‌زده به فرهنگ است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: 10 برابر شدن بودجه فرهنگی، اطلاق نگاه فرهنگی به موضوع مدیریت دانشگاه، تعریف جامع از بینش فرهنگی و برچیدن سلطه نگاه سیاست زده به فرهنگ از مزایای مدیریت این دوره دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 40037

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام موسی بیات اظهار کرد: در دوره مدیریت دکتر میرزاده و با حضور حجت‌الاسلام دکتر هاشمی سفره فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گشوده شده است.


وی افزود: میرزاده نگاه سیاسی و چالش سیاسی مدیران با بدنه دانشگاه را نیز به سیاست همدلی و همراهی مدیریت با دانشگاهیان تغییر داد.


بیات ادامه داد:‌ امیدوارم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در بهبود کیفیت آموزشی و بهبود فضاهای فرهنگی و دانشجویی برنامه‌های عملیاتی و کاربردی منسجم و منضبطی را که اتخاذ کرده با موفقیت به اجرا بگذارد تا همه دانشگاهیان از آن بهره‌مند شوند.


وی گفت: از جمله برنامه‌های اساسی دانشگاه وام‌های ازدواج دانشجویی است که ان‌شاءالله با تسهیل روند اعطای آن وام شاهد شکوفایی بنیان‌های محبوب خداوند در جامعه باشیم.


بیات عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ماندگار فرهنگی طرح صلح و سلام است که آرزومندم با موفقیت انجام شود.


وی گفت: در حوزه آموزش و پژوهش نیز ارتقاء هرم علمی دانشگاه و رشد تحصیلات تکمیلی، خود به خود به اجرایی شدن طرح‌های پژوهشی و شکوفایی پژوهش در دانشگاه منجر خواهد شد که در دوره دکتر میرزاده شاهد رشد رشته‌های تحصیلات تکمیلی هستیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته